Thursday, October 05, 2006

ساره اكتوبر

الناس كلهم...كلهم كلهم بيحتفلوا دلوقتى ب6 اكتوبر ويفضلوا يقولوا النصر واول ضربه جويه فتحت باب الحريه واديها كمان حريه بس انا ليا راى تانى خالص الحقيقه
من وجهه نظرى 6 اكتوبر بالنسبه ليا عيد ميلاد ساره وبس
ساره ياجماعه انتيمتى من اولى اعدادى الحقيقه شافت منى كتير واستحملت اكتر مهو برضه انا مش ملاك يعنى...المهم ساره ان شاء الله بكره هاتكمل عدد معين من السنين اقول كام ياساره ولا بلاش...انا بقول بلاش
بس المهم يعنى انا حبيت اقولها كل سنه وهى طيبه وان شاء الله كل السنين اللى جايه انا على قلبها وهى مستحمله ...انا قولتلها تدخل النهارده على البلوج وهى متعرفش ليه بس اكيد دلوقتى عرفت
ساره...كل سنه وانتى طيبه ويارب نفضل طول عمرنا اصحاب كده يارب دايما
قولوا يارب

13 comments:

Diyaa' said...

يا رب تفضل أنتيمتك لحد ما أحفادكم يوصلوا أولي أعدادي بقي
مؤبد أنتمة
وعايز أقول أن الهدايا البسيطة دي أجمل شئ ممكن حد يهاديه

Diyaa' said...

كل سنة و سارة طيبة

Anonymous said...

hi i'm sarah the one rony talked about look i'm not very good at words but i never feel happy in my birthday like this one althought i'm 22 and deprssed but those sweet words make me sooooooooo happy&i'm sure that we will stay friends 4 ever despite our difference coz i love u rony more than any other friends i know

rony said...

ضياء
تعاطفك لوحده مش كفايه عايزين نسفر البنت الامارات يلا همتك انت وكل البلوجريه
------
ساره
يابنتى 22 ايه وبتاع ايه احنا تقريبا خمس سنين وكبرناهم شويه...ولا يهمك اللى يقولك كبرتى هنفضل شباب دايما
وان شاء الله هنفضل دايما سوا وربنا اللى يعلم باللى جوايا

Diyaa' said...

يا روني ..القناعة كنز لا يفني مع عدم أعتراضي علي أي فرصة تيجي ؟؟بس من عيني حاضر أول ما هاكل بعقل معيدة الجامعة الألمانية اللي أعرفها في الأمارات و أتجوزها هبعتلكم
هي هي هي
سلام

salateenoo said...

أولا كل سنة وسارة طيبة ....وعايز أقولها ..إنها محظوظة ان ليها أصحاب بيفتكروا عيد ميلادها...

ثانيا عايز أسأل سارة هو اتي مكتئبة عشان كملتي 22 سنة .....؟؟؟؟

أمال تقولي ايه للي هيكمل 30 كمان إسبوعين ....يروح يرمي نفسه تحت قطر بقى ولا ايه ؟؟؟

عيب كدة يا سارة ....راعي إخواتك الكبار العواجيز :)

rony said...

ضياء
ساره عايزه هديه عيد ميلادها تسافر الامارات مش تشتغل فيها دى مجرد فسحه بس السفريه الكبيره انا وهى لمانتجوز بفى ان شاء الله واول ماتشوف المعيده دى ظبطلنا نروح نشتغل هناك مش هاندرس طبعا لانى لاافقه شئ فى التعليم بالمره بس ممكن اعملهم انقلابات هناك
------
salateenoo
ساره مكتئبه علشان احنا قاعدين فى البيت ايدينا على خدنا من الزهق وبعدين عواجيز ايه ال30 دى احلى سن لاانت كبير ولا انت صغير بس فاهم الدنيا
طبعا انا بجاملك علشان لما اوصل لل30 الاقى اللى يجاملنى ...قولى عيد ميلادك امتى وانا افتكرك ياباشا ولا يهمك

Diyaa' said...

انقلابات ايه بالضبط ؟!

salateenoo said...

حد هيصدقني لو قلت ان عيد ميلادي هيكون أول ايام عيد الفطر المبارك.... صدفة بس جامدة ....

:)

rony said...

salateenoo
ياباشا نعملك عيد ميلاد اول يوم العيد ولا يهمك احنا عندنا اعز منك يعنى وليك عليا اطفيلك الشمع فى الكحك توفير
انا احتمال مكنوش فى البيت واعرف ادخل اول يوم العيد بس بجد والله هاعملك عيد ميلاد هايل...طلعنا بلديات بقى والفراخ بتحن لبعضها

Diyaa' said...

hhhhhhhh @ elfra5

rony said...

ضياء
عيب لما تضحك على الفراخ والكتاكيت لولانا ولا عمرك كنت شوفتهم
وبعدين مالهم الكتاكيت على الاقل عارفين اصلنا ايه مش مجهولى النسب زى باقى المحافظات...تقدر تقولى اصلكم ايه فى باقى محافظات المحروسه
رد ياباشا لو تعرف

Diyaa' said...

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
ana kan asly s7lya
wllahy d7kteny wna mlesh nfs abtsm
thx (F)