Wednesday, March 28, 2007

تاج كماااااااااااااااان

هاى عليكم
عاملين ايه ياشعب مقهور وطلعان عينيه
الحمد لله كويسين....فضل ونعمه
والله ياشباب الواحد محرج جدا من (مبرمج حر ) مررلى تاج من زمان اوى وانا مكنتش لاقيه وقت ارد فيه عليه
الشغل بقى وعندنا ورديات زياده اليومين دول لزوم خدمه الشعب
المهم يعنى التاج اهو
**********
هل كنت طالب شاطر فى المدرسه؟
نعم...؟ احنا هنهزر ولا ايه
طب لو انا كنت شاطره فى المدرسه ايه اللى كان هايرمينى فى كليه تجاره
بص ياسيدى وما ستك الا انا وسيد العباد ربنا
انا كنت شاطره لحد تانيه ثانوى وبعدين
الشيطان كان فاشل وافشلنى معاه
ايه كانت احب ماده واكره ماده فى المدرسه والكليه؟
بص بقى ياعم الحاج
انا من يومى وانا بحب الرياضه وشاطره جدا فيها
وبخترع طرق حل للمسائل كمان وبالذات لو كانت هندسه
لحد ما قابلت الهندسه الفراغيه وكرهتها ولعنت اليوم اللى دخلت فيه علمى رياضه
بس طول عمرى بحب الانجليزى فى المدرسه وكنت بكره الفرنساوى
وفى الكليه كنت فى كليه تجاره وشعبه محاسبه ومكنتش بكره قد المحاسبه وبجيب درجات منيله فيها
وبحب اداره الاعمال وبجيب درجات زى الفل فيها
ومحدش يسالنى طب دخلت محاسبه ليه
علشان محدش عرف يجاوب على السؤال ده
كنت عايز تطلع ايه وانت صغير؟
لحد ثانويه عامه الكل كان شايف انى هابقى مهندسه كويسه جدا
وهافلح فى الرياضه بطريقه عجيبه
وطبعا خيب املهم وصحيتهم مخبوطين على صخره الواقع
وفى الكليه كان نفسى اوى اشتغل فى اداره الاعمال والتسويق والكلام ده
بس برضه اتخرجت واشتغلت حاجه تانى خاااااااااااااااااااالص
ولا كان اللى كانت بتحلم الفتره اللى فاتت دى حد غيرى
بس معلش
محدش بياخد كل حاجه


انا بمرر التاج ده لكل واحد عندى اللينك بتاعه
وده اجبارى
انا اجلت البوست بتاعى عن التعديلات الدستوريه شويه لحد ما اجمع كلام هايبقى حلو ان شاء الله
استنووووووووووووووه

8 comments:

أحمد said...

الحمد لله أخيرا افتكرتى وعملتى التاج , الحمد لله رب العالمين

مـحـمـد مـفـيـد said...

كلنا كان نفسنا في الهندسه مش عارف ليه

اعفيني يا رنا من التاج
ربنا يسامحك

Just Me said...

:)

محمد عـنـانـى said...

التاج حلو بس اسئلتو قليله
واجاباتك حلوه

يا مراكبي said...

ليه الإفتراء ده .. تاج بالعافيه؟ طيب إيه رأيك إن ما فيش أحلى من الهندسة الفراغية .. دي حاجة سهلة جدا .. أنا درست حاجات أصعب منها كتيييير بعد كده

:-D

نردها لك إن شاء الله

rony said...

مبرمج حر
والله ياافندم احنا خجلانين من جنابك جدا بس والله الشغل طلع فظيع عندى ورديات تلات ايام فى الاسبوع الحمد لله
متقلقش هحاول بعد كده متأخرش
--------------
محمد مفيد
كل مره اعفيك من التاج
ينفع كده...؟
ماشى وماله
وبعدين انا كنت عايزه ادخل هندسه علشان بلبس نضاره ومكنتش هنفع فى طب
وادينى ولا نفعت فى تجاره كمان
--------------
just me
نورت يافندم
--------------
محمد العنانى
مش احسن ما تحط التاج قدامك ومتعرفش تعمل فيه ايه حاجه
كأنه امتحان فيزياء فى الثانويه العامه
--------------
يامراكبى
ياباشا العيب مكنش فى الهندسه الفراغيه العيب كان عند اهل العيب
يعنى ايه احط دايره قدامى واتخليها فى الفراغ شكل بيضاوى
طب ما ابص على شكل بيضاوى من الاول
وبعدين ياافندم مفيش علم او دارسه سهله ولو حتى سهله هتلاقى اللى يخليها صعبه بالنسبه ليك
وبعدين ده تاج ظريف ودمه خفيف

أحمد said...

I taaaaaaagged yooooooooooooooooooooooou

أنا عارف أنك هتصوتى وتلمى الناس
بس التاج ده لذيذ والله يا رونى

Reemo said...

ردك عسل اوى
انا عرفت مدونتك من مدونه احمد مبرمج حر
وبجد عجبنى كلامك وكتابتك
تحياتى ليكى يا قمر