Sunday, July 15, 2007

أنا جه ياأولاد

أس...أس...السلام عليكم
ازيكم ياااولاد
والله والله والله وحشنى جدا انى اقعد استربع على الكرسى واخد الكيبورد فى حضنى والبس النضاره واقعد اكتب اكتب اكتب غالبا كلام انا سخصيا مش فاهماه بس طبعا انتوا كأصدقائى بتقبلوه منى
والله بجد وحشنى اوى الموضوع ده
بس هى كانت شويه ظروف وجوابات والحمد لله راحت البوسطه خلاص
والحمد لله الحياه بقى لونها بمبى شويه
ام هند يااولاد
انا مبسوطه اوى الايام دى
يارب ديمها نعمه واحفظها من الزوال
انا اتنكدت فى حياتى كتير ومش ناويه اتنكد تانى ابدا
وقوم بقى انا كنت فى دوره تدريبيه وخلصتها وبدات فى دوره تدريبيه تانى هاخلصلها وابتدى فى الدوره التدريبيه التالته
تحسهم مثلا مش طايقنى فى الشغل
بس خلاص بعون الله ارجع للتدوين وبكل قوه تانى ان شاء الله
بس انتوا قولوا يارب
وبجد شكرا لكل حد عدى وحط كلمه
وكل واحد وواحده قلقوا عليا
وكل واحد وواحده عدوا وملاقوش حاجه
مقالوش حاجه
رنا ....تانى
كرسى المكتب

3 comments:

No Fear said...

السلام عليكم
حمد لله علي السلامة يا فقرية
بلاش تتطولي الغيبة دي خصوصا علي البلوج من كرسي المكتب
يارب حياتك كلها تكون سعادة و كفاية نكد لحد كده
و ربنا يسعدك دايما

Anonymous said...

طبعا لازم تيجى وترجعى نورى الدنيا من تانى كتير جدا جيت هنا و اتمنبت ان الاقى بوست منك ....الحمد لله انك مبسوطه ويارب اكتر واكتر كل يوم ...ربنا يوفقك ..بجد ربنا يوفقك

بنوتة said...

اولا: اس اس السلام عليكم
ثانيا:تحياتي